ارائه گزارش اقدام‌های پتروپارس و نفت و گاز پارس در کمیسیون انرژی مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش اقدام‌های دو شرکت پتروپارس و نفت و گاز پارس با حضور مسئولان دو مجموعه در نشست این کمیسیون خبر داد.

مالک شریعتی‌نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، در تشریح نشست عصر روز یکشنبه (دوم مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس که با حضور مسئولان دو شرکت پتروپارس و نفت و گاز پارس گفت: در این نشست مسئولان شرکت پتروپارس گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده، برنامه‌های چند ماه‌ اخیر این شرکت و برنامه‌هایی که برای پروژه‌های در حال اجرا دارند به‌ویژه طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ارائه کردند.

وی افزود: طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از تأخیر چندساله به‌عهده شرکت پتروپارس گذاشته شد و قرار است طی یک تا دو سال آینده به ظرفیت نهایی تولید برسد، مسئولان شرکت پتروپارس تأکید کردند که بومی‌گزینی در پروژه‌های این شرکت در نواحی نفت‌خیز و گازخیز کشور با دقت و سرعت بیشتر دنبال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در این نشست همچنین مسئولان شرکت نفت و گاز پارس گزارشی از پروژه‌های اصلی این شرکت ارائه کردند که بحث اصلی پیرو پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی بود، البته اکنون جمع‌بندی بر فشارافزایی در خشکی است.

کد خبر 459808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =