برگزاری نشست هم‌اندیشی شرکت گاز همدان با دانش‌بنیان‌ها

نشست هم‌اندیشی شرکت گاز استان همدان با شرکت‌های دانش‌بنیان‌ برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، صادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های هماهنگی و هم‌اندیشی با نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور تحقق شعار سال گفت: پارسال تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه کنترل گاز اکباتان درباره هوشمندسازی سامانه‌های اندازه‌گیری امضا شد که برای اجرای آن نیز اقدام‌های انجام شده است.

وی ادامه داد: این شرکت می‌تواند پایلوت اجرای طرح‌های نخبگان باشد و برای حضور نخبگان در کمیته‌های فنی - تدارکاتی این شرکت زمینه همکاری را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود بیش از ۶۵۴ هزار مشترک گاز طبیعی استان تصریح کرد: با وجود این حجم گسترده از شبکه‌ها، ایستگاه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای با آغوشی باز از طرح‌های تحولی و نوآور برای ارتقای خدمات کیفی استقبال و حمایت می‌کنیم و دست یاری به سمت نخبگان دانشگاهی دراز می‌کنیم.

محبی‌نظر اعلام کرد: خوشبختانه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق بند ۲۸ برگزاری قانون مناقصات، چنانچه محصولی (خدمات) را شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کنند و به تأیید بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی برسد، بدون انجام فرآیند مناقصات و ترک تشریفات قابل بهره‌برداری و استفاده است.

وی یادآور شد: بر این اساس، در حال پیگیری اجرای این بند از قانون مناقصات هستیم، زیرا اگر اجرایی شود کمک حال ما خواهد بود، به ویژه با ظرفیت دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه صنعتی همدان و دانشگاه آزاد اسلامی که می‌توان پروژه‌ها را با نظر نخبگان کاربردی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه این شرکت می‌تواند پایلوت اجرای طرح‌های نخبگان باشد و بعد از آن به دیگر ۳۱ شرکت نیز تسری یابد، گفت: لزوم رسیدن به اهداف تعالی سازمان در گرو تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت مستمر است.

محبی‌نظر اظهار کرد: خوشبختانه افزایش بازده هیتر ایستگاه‌های سی‌جی‌اس با استفاده از مواد نانو سیال شرکت گاز استان آغاز شده، اما در حوزه‌های دیگر نیازمند این هستیم که پژوهشگران با امضای تفاهمنامه یا برگزاری تورهای صنعتی ویژه نخبگان و دانش‌بنیان طرح‌های خود را برای ارتقای کیفیت این مجموعه ارائه دهند.

وی تأکید کرد: برای حضور نخبگان در کمیته‌های فنی - تدارکاتی این شرکت نیز زمینه فعالیت فراهم است و محدودیتی وجود ندارد.

کد خبر 460004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =