مهم‌ترین چالش‌های مدیریت‌های پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد

مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات مدیریت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران در نشست مدیران این شرکت بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز سه‌شنبه (چهارم مردادماه)در نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به رویکرد و راهبردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم، چند مورد اولویت اصلی شرکت پایانه‌هاست که باید پیگیری و اجرا شود.

وی با بیان اینکه در تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی و کارت امتیاز متوازن (bsc) سازمانی باید با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم بازنگری و به‌روزرسانی شوند که در همین راستا فرآیندهای کاری و سازمانی باید اصلاح شوند و به بلوغ لازم برسند، اظهار کرد: موضوع بهره‌وری که در مسائل کارایی و اثربخشی بسیار موثر و تأثیرگذار است، باید پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در رسیدن به اهداف سازمانی نقش‌آفرین هستند، بنابراین لازم است مسائل و مشکلات این پروژه‌ها در تمامی حوزه‌ها حل و اصلاح شود و در اسرع وقت نسبت به اتمام پروژه‌ها اقدام لازم صورت پذیرد.

اسدروز ادامه داد: تمامی فرآیندهای اصلی و پشتیبانی شرکت از جمله برنامه‌های عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره‌سازی جدید، تعمیرات اسکله‌ها و تأمین یدک‌کش‌ها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پیگیری مسائل مربوط به پایانه جاسک و... باید جز اولویت‌های اصلی شرکت باشند.

وی گفت: با آسیب‌شناسی علت‌های اجرا نشدن به موقع و مناسب پروژه‌ها و تأمین کالا که بخشی از مسائل آنها مربوط به تهیه و تدوین مفاد شرح کارها و مشخصات فنی pmr کالاهای مورد نیاز است متقاضیان پروژه‌ها باید به این موضوعات دقت‌نظر و تمرکز بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است و شرکت باید به‌عنوان ابزار اجرای سیاست‌ها و سیستم‌های داخلی نقش‌آفرینی و خود را مجهز به سیستم‌های روز کند، تأکید کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی با توجه به نقش حساس و مهم آن در رضایت‌مندی و انگیزه کارکنان سازمان، باید در پیمان‌های خود سازوکاری را لحاظ کند تا ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبول ارائه شود.

کد خبر 460019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =