سهم ۲۷ درصدی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد در تأمین گوگرد کشور

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از ظرفیت تولید روزانه بیش از ۲۶۰۰ تن گوگرد در این پالایشگاه خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه سهم ۲۷ درصدی در تأمین گوگرد کشور دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، یحیی فیضی در سومین کنفرانس ملی فرآیندهای گاز و پتروشیمی با محور توسعه زنجیره محصولات گوگردی که با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت گاز در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار شد، گفت: پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد قابلیت دریافت روزانه حدود ۵۰ میلیون مترمکعب گاز ترش و شیرین‌سازی آن را دارد.

وی ادامه داد: سابقه همکاری پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد با دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نشان‌دهنده همکاری‌های سازنده و بسیار مؤثر است و بر این اساس، طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های اثرگذاری را رقم زده‌ایم که در پروژه‌های مختلف سبب جلوگیری از خروج ارز و رفع مشکلات با توانمندسازی صنعت داخلی شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اکنون تولید گوگرد این پالایشگاه بیش از ۲۷ درصد تولید گوگرد کشور است، تصریح کرد: این شرکت سهمی قابل‌توجه در صنعت گوگرد کشور دارد و با اقدام‌های منحصربه‌فرد مانند ایجاد و گسترش پارک گوگردی شهید سلیمانی می‌تواند پرچمدار توسعه بازار گوگرد کشور و صاحب سهمی قابل‌توجه در منطقه باشد.

کد خبر 460104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =