توزیع ۱۷۰۰ بسته‌حمایتی از سوی شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ۵۰۰ بسته حمایتی و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی میان خانوارهای کم‌برخوردار توزیع کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب اظهار کرد: همدلی و تعامل بسیج به ویژه حوزه شهید تندگویان با صنعت نفت در پشتیبانی پایگاه‌های مقاومت و همراهی در سایر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و امنیتی سبب دلگرمی کارکنان و تسهیل فرآیند تولید شده است.

وی افزود: در شرایط خاص اقتصادی امروز، موفق شدیم با تکیه بر توانمندی کارکنان و تعامل با سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان داخلی، بخش عظیمی از تحریم‌های خصمانه دشمنان را بی‌اثر کنیم، به طوری‌که در چند سال اخیر همواره تولید را فراتر از برنامه ابلاغی تحقق بخشیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، عملکرد پایگاه مقاومت بسیج این شرکت (سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی) در حوزه محرومیت‌زدایی، سازندگی و فرهنگی را ایده‌آل ارزیابی کرد و یادآور شد: بسیجیان شرکت همواره و در تمام سختی‌ها در کنار مردم شریف همجوار تأسیسات عملیاتی حضور داشته که بخش بزرگی از دستاوردهای شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را مدیون تلاش‌های جهادی این عزیزان می‌دانم.

حسن باقری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا، امام حسین (ع) و تقدیر از تلاش‌های کارکنان و بسیجیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، واقعه عاشورا را نمونه بارز شعار «صبر و مقاومت تا رسیدن به نتیجه مطلوب» برشمرد و اظهار کرد: با صبر می‌توان از همه سختی‌ها و مشکلات عبور کرد و در صنعت نفت نیز همین صبر، راه‌گشا خواهد بود.

وی افزود: تبدیل تهدید به فرصت را می‌توان در واکنش‌های مدبرانه حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا جستجو کرد که باوجود آن همه ظلم و فشار دشمنان، رسالت خود را به نحو شایسته‌ای به انجام رساند.

عمل به مسئولیت اجتماعی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، نیز به مناسبت فرا رسیدن ایام پرحزن و اندوه محرم و سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، تعداد ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی خشک میان شهروندان کم‌برخوردار توزیع کرد.

این اقدام همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت، از سوی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت به اجرا درآمد و طی آن تعداد ۱۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون ریال برای هر بسته شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، پروتئین گیاهی، رب گوجه و چای تهیه و برای توزیع میان شهروندان کم‌برخوردار شهرهای مسجدسلیمان، لالی و هفتکل در اختیار اداره و مبادی مربوطه قرار گرفت.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این نیز در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۰۰۰ بسته نوشت‌افزار و بیش از ۴۱۰۰ بسته مواد غذایی کمک معیشتی را با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال میان شهروندان کم‌برخوردار شهرهای حوزه عملیاتی توزیع کرد.

کد خبر 460357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =