شبکه فروش مویرگی محصولات نفت سپاهان در سراسر ایران راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان از راه‌اندازی شبکه مویرگی برای توزیع مستقیم و بی‌واسطه محصولات شرکت نفت سپاهان در سراسر کشور به‌منظور جلوگیری از گسترش توزیع روغن موتورهای تقلبی و عرضه روغن با قیمت مصوب به مصرف‌کنندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد هاشمی در نشست خبری که صبح امروز، سه‌شنبه (۲۵ مرداد) با حضور نمایندگان رسانه‌های خبری برگزار شد، گفت: نفت سپاهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور در کشور با هدف کمک به توزیع عادلانه و جلوگیری از گسترش روغن موتور تقلبی در بازار مصرف، نسبت به عرضه مستقیم محصولات خود از طریق شعب شرکت کیمیا اسپیدی قشم در بسیاری از نقاط کشور اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کیمیا اسپیدی قشم مسئولیت پخش محصولات شرکت نفت سپاهان را به‌عهده دارد، افزود: این شرکت به‌منظور گسترش شبکه توزیع خود با مجوز پخش سراسری و فروش مویرگی با بازار هدف اتوسرویس‌ها، روغن‌فروشان، فروشگاه‌های لوازم یدکی، تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های شرکت‌های خودرویی تاکنون شعب خود را در استان‌های تهران، البرز، گلستان، همدان، اردبیل، خراسان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، مرکزی، سمنان، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، یزد، کهکیلویه و بویراحمد و مازندران راه‌اندازی کرده است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال با افتتاح شعب سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌شرقی و لرستان و پوشش حاشیه‌ای در همه استان‌های همجوار بتوانیم نیاز روانکار اتوسرویس‌ها را نیز تأمین کنیم.

هاشمی افزود: این شرکت در ۲۲ استان کشور شعبه دارد و با افزوده شدن سه شعبه دیگر تا یکی دو ماه آینده این تعداد به ۲۵ شعبه افزایش خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی ما برای استقرار این سیستم توزیع، رساندن روغن اصل با قیمت مصوب به‌دست مصرف‌کننده نهایی و حفاظت از برند خودمان است و بحث درآمد و منافع مالی شرکت در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم تأکید کرد: متأسفانه در بحث روغن تقلب بسیار زیاد است و ممکن است در مواردی از ظروف اصلی استفاده غیرمجاز کرده و حتی بسته‌بندی‌ها جعل شده و با قیمت واقعی و قیمت مصوب‌شده به مردم عرضه شود، بنابراین با توجه به اینکه تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی بسیار پیچیده است، شبکه فروش مویرگی را راه‌اندازی کردیم.

هاشمی با اشاره به اینکه متأسفانه در چنین شرایطی بسیاری از مردم روغن را با نرخ مصوب دریافت نمی‌کنند و افزون بر آن با توجه به فروش واسطه‌ها و دلال‌ها، بعضی از اتوسرویس‌ها مجبورند به نرخ بالاتر بفروشند.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون حدود ۱۷ هزار اتوسرویس در کشور شناسایی شده است که ما به ۱۱ هزار مورد اتوسرویس خدمات مستقیم ارائه می‌کنیم که خوشبختانه سبب رضایت خاطر اتوسرویس‌ها شده است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم با تأکید بر آمادگی این شرکت برای توزیع مستقیم محصولات خود در پایانه‌ها و اتحادیه‌های تاکسیرانی گفت: قیمت بازار روغن موتور با قیمت مصوب ما ۵۰ تا ۶۰ درصد اختلاف دارد که این موضوع باعث اجحاف در حق مصرف‌کننده است.

هاشمی با اشاره به سهم ۲۵ درصدی نفت سپاهان از بازار روغن موتور کشور افزود: دیگر همکاران ما نیز در تولید تلاش می‌کنند، اما ممکن است در شبکه عرضه مشکلات و نوسان‌هایی باشد که منجر به التهاب در بازار شود.

وی بیان کرد: به‌منظور حمایت از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل سنگین بین‌شهری، طبق دستور اداره کل راهداری کل کشور از مردادماه سال ۱۴۰۰ تاکنون، نسبت به عرضه مستقیم روغن موتور دیزلی با قیمت مصوب در محل پایانه‌های باربری سطح کشور اقدام کرده‌ایم که با توجه با جلب اطمینان خاطر رانندگان از اصالت کالا و خرید با قیمت مصوب با توجه به حذف واسطه‌ها، موجب رضایت خاطر رانندگان شده است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم گفت: هم‌اکنون شرکت کیمیا اسپیدی قشم در محل پایانه‌های باربری استان‌های اصفهان (شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، مبارکه و فلاورجان)، شیراز، آذربایجان شرقی، هرمزگان، مرکزی، خوزستان (بندر امام‌خمینی)، خراسان رضوی، کرمان، یزد و بوشهر در حال خدمت‌رسانی به رانندگان است و دیگر پایانه‌های باربری در سراسر کشور نیز در صورت اعلام نیاز از سوی پایانه‌ها بر اساس یک برنامه زمان‌بندی مشخص، به مرور زیر پوشش خدمات این شرکت قرار خواهند گرفت.

کد خبر 460685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =