روند آماده‌سازی زیر ساخت‌های مسیرهای شلمچه و چذابه بررسی شد

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان از روند آماده‌سازی زیرساخت‌ها و محل استقرار مواکب در مسیر پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد و در جریان آخرین اقدام‌های دستگاه‌های اجرایی و ستاد اربعین صنعت نفت قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در جریان این بازدید اظهار کرد: ستاد اربعین صنعت نفت جنوب در همکاری با ستاد اربعین استان در جهت ارائه خدمات به زائران راهپیمایی بزرگ اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امکانات خود را بسیج کرده است.

وی افزود: از جمله اقدام‌های به‌عمل آمده یا در مراحل اجرا می‌توان به ایجاد سایبان، مه‌پاش، استقرار کاروان (کانکس) احداث دیوار توقف‌گاه و تهیه و نصب سرویس‌های بهداشتی، حمام، سالن، ساختمان استراحتگاه، سایر کارهای زیرساختی و امکانات مورد نیاز اشاره کرد.

در ستاد اربعین صنعت نفت شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت، ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حضور دارند و در زمینه آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای رفاه، آسایش و پذیرایی از زائران اربعین حسینی که  از طریق مرزهای  شلمچه و چذابه عازم کربلای معلا می‌شوند، همکاری می‌کنند.

کد خبر 460760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =