صندوق نفت از سرمایه‌گذاری تا توسعه میدان و ساخت تجهیزات در کنار صنعت نفت است

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه امروز صنعت نفت بهانه‌ای ندارد و همه چیز در اختیارش هست، گفت: صندوق نفت با دارا بودن کارکنان پرتلاش و حرفه‌ای از سرمایه‌گذاری تا توسعه میدان و ساخت تجهیزات در کنار صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالحسین بیات امروز (سه‌شنبه، یکم شهریورماه) در آیین رونمایی از تجهیز جدید سرچاهی با فشار کاری ۱۵ هزار پام (پوند بر اینچ مربع) اظهار کرد: ثابت شد که شعار «ما می‌توانیم» در عمل به منصه ظهور رسیده است و نیاز صنعت نفت کشور امروز به‌راحتی در داخل تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تأمین زندگی شرافتمندانه دوره بازنشستگی برای همه کارکنان صنعت نفت مسئولیت سنگین صندوق نفت است، افزود: اگر شاغلان صنعت نفت اطمینان حاصل کنند که در دوره بازنشستگی زندگی شرافتمندانه و خدمات متنوع در حد توان صندوق فراهم است، به‌طور قطع با اطمینان بالا و بازدهی بی‌نظیر کارشان را انجام می‌دهند.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت ادامه داد: اگر هم‌اکنون کارکنان صنعت نفت شاهد شرایط امن بازنشستگان باشند، این در بازدهی کارکنان بسیار مؤثر است. این معادله امکانپذیر نیست مگر اینکه توان مالی صندوق افزایش یابد.

بیات با اشاره به اینکه در گذشته توان مالی صندوق بیشتر از مسیر کسورات شاغلان تأمین می‌شد که امروز این معادله به هم خورده است، گفت: پارسال ما ۶ هزار میلیارد تومان از مسیر سرمایه‌گذاری و سود در کنار کسورات گذاشته‌ایم تا توانستیم خدمات مورد نظر صندوق را تأمین کنیم؛ امسال نیز ۸.۵ هزار میلیارد تومان.

وی تأکید کرد: برای انجام این مسئولیت سنگین راهی جز بالا بردن فعالیت‌های اقتصادی و افزایش بازدهی نداریم زیرا عمده مشتری و فضای کاری ما به‌دلیل سیاست‌گذاری هیئت امنا، صنعت نفت است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پایان گفت: امروز صنعت نفت بهانه‌ای ندارد و همه چیز در اختیارش هست؛ صندوق نفت با دارا بودن کارکنان پرتلاش و حرفه‌ای از سرمایه‌گذاری تا توسعه میدان و ساخت تجهیزات در کنار صنعت نفت است.

جواد اوجی، وزیر نفت صبح امروز (سه‌شنبه، یکم شهریورماه) از تجهیزات سرچاهی با فشار کاری ۱۵۰۰۰ پوند بر اینچ‌ مربع (PSI) در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران رونمایی کرد.

طراحی، تولید، آزمون و مونتاژ تجهیزات سرچاهی (Well Head) همواره یکی از دغدغه‌های صنعت نفت ایران بود که خوشبختانه با تلاش متخصصان داخلی کشور و حمایت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت این مهم تحقق یافت.

کد خبر 460956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =