رفع مشکل خاموشی برق و کمبود گاز و موفقیت در حوزه نفت از اقدام‌های دولت انقلابی است/ درخواست خوزستانی‌ها برای توجه ویژه مدیران نفتی به خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به درخواست مردم خوزستان از وزیر نفت گفت: استان خوزستان که منابع ۶۰ تا ۷۰ درصدی کشور را دارد، از محروم‌ترین استان‌ها به‌شمار می‌آید از این رو درخواست داریم نگاهی ویژه‌ به این استان شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در این باره گفت: همه دولت‌ها در استان ما زحمت کشیدند ما از دولت انقلابی انتظار دیگری داریم، دولتمردان حرف مردم را بشنوند و به مطالبه مردم خوزستان توجه کنند.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به وضع جانبازان و ایثارگران ادامه داد: ایجاد ظرفیت‌های گوناگون از جمله اشتغال به‌ویژه در صنایع پایین‌دستی از دغدغه‌های مردم است که باید برطرف و مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه با تأکید بر لزوم به‌کارگیری مدیران بومی به جای مدیران پروازی در خوزستان در خوزستان گفت: خوزستان متخصصان توانمندی دارد که باید از آنها استفاده شود؛ نیازی نیست افراد غیربومی در استان به‌کارگیری شوند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد یادآور شد: خوزستان میدان‌های نفتی بسیاری در شهرستان‌های شادگان، هندیجان، رامهرمز، مسجدسلیمان و ... دارد که با توجه به این همه ظرفیت توقع داریم نگاهی ویژه به این استان شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به دستاوردهای دولت در یک سال گذشته گفت: دولت سیزدهم کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت، پس باید به این دولت فرصت دهیم تا بتواند عقب‌افتادگی‌های موجود را جبران کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به بعضی از دستاوردهای دولت سیزدهم افزود: رفع مشکل خاموشی برق و کمبود گاز، رفع صف‌های طولانی مرغ و بنزین و برطرف کردن تورم و افزایش نقدینگی از جمله اقدام‌های این دولت انقلابی بود.

وی ادامه داد: انتشار نام ابر بدهکاران مالی، تحول در نظام مالیاتی، افزایش تجارت خارجی و موفقیت در حوزه نفت، خارج کردن پول‌های مسدود شده از کشورهای دیگر، بهبود وضع اشتغال و افزایش رشد اقتصادی، رونق مسکن و ثبات بازار ارز و نیز کنترل بیماری کرونا در دولت سیزدهم رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از دولت خواست در همه عرصه‌های مدیریتی یک تحول عظیم، عدالت ورزی و رفع فاصله طبقاتی و دوری از اشرافی‌گری را داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین خواستار فساد ستیزی و احیای امید در جامعه شد و گفت: ایجاد تحول در قوای مجریه و سیاست خارجی که از توصیه‌های مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آمریکا باید برای عمل به تعهدهای خود در برجام تضمین بدهد و در سخت‌ترین شرایط و تنش‌های بین دو کشور نیز به آن پایبند بماند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بیان کرد: دولتمردان در خصوص موضوع برجام مقابل طرف‌های مذاکره سست نشوند و تا آخرین نفس برای کسب پیروزی بجنگند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: به یاری خداوند متعال به‌صورت تهاجمی عمل می‌کنیم و هرگز در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت آینده‌نگری گفت: باید از کارشناسان متخصص و آینده‌نگر برای تحلیل اتفاق‌های پیش رو و پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز برجام استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ایران می‌تواند ۱۰۰ درصد تجارت داشته باشد، یادآور شد: آمریکا باید به تعهدهای خود عمل و تحریم‌ها را لغو کند.

در نماز جمعه این هفته که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد، جمعی از کارکنان مجموعه‌های نفتی در خوزستان و تعدادی از شهروندان با در دست داشتن نامه‌ و پلاکاردهایی مطالبات خود را از وزیر نفت خواستار شدند. در پایان فریضه نماز جمعه، وزیر نفت در میز خدمت نماز جمعه حاضر شد و برای بررسی مشکلات مردم با آنها دیدار داشت.

وزیر نفت به مناسبت هفته دولت صبح جمعه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد این شهر شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

کد خبر 461074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =