۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
  • کد خبر: 461223
تولید نفت و میعانات گازی روسیه افزایش یافت

تولید نفت و میعانات گازی روسیه در ماه ژوئیه نسبت به ماه پیش  از آن ۶۰ هزار بشکه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، بر اساس داده‌های اداره آمار روسیه (Rosstat) تولید روزانه نفت خام و میعانات گازی روسیه در ماه ژوئیه به ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار بشکه رسید، در حالی که این رقم در ماه ژوئن ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه بود.

بر اساس اعلام اداره آمار روسیه، تولید نفت خام این کشور بدون احتساب میعانات گازی در ماه گذشته میلادی ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن بود که در مقایسه با رقم ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه‌ای در ماه ژوئن که نسبت به ژوئیه یک روز کمتر است، افزایش نشان می‌دهد.

این اداره همچنین اعلام کرد که تولید گاز طبیعی مایع‌شده (ال‌ان‌جی) روسیه در ماه ژوئیه به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسید که ۲۵ درصد نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد، اما نسبت به ماه ژوئن کاهش ۷ درصدی داشته است.

تولید ال‌ان‌جی روسیه در بازه ماه‌های ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ میلادی به ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تن رسید که نسبت به دوره مشابه پارسال ۹.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، تولید گاز طبیعی روسیه در ماه گذشته میلادی به ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته میلادی ۲۴.۵ درصد و نسبت به ژوئن امسال ۶.۹ درصد افت داشته است.

کد خبر 461223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =