جایگاه سوخت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گشایش یافت

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از راه‌اندازی جایگاه عرضه سوخت در این پالایشگاه با ظرفیت ذخیره روزانه ۲۸ هزار لیتر خبر داد.

به گزارش شانا، حسن اسعدی در این باره گفت: هم‌زمان با هفته دولت و به‌منظور سوخت‌گیری خودروهای عملیاتی مستقر در پالایشگاه و افزایش توان عملیاتی، یک جایگاه عرضه سوخت گازوئیل با ظرفیت ذخیره‌سازی روزانه ۲۸ هزار لیتر در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی راه‌اندازی شد.

وی افزود: یکی از پانچ‌های پروژه در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی، راه‌اندازی جایگاه سوخت ۲۸ هزار لیتری گازوئیل بود که در طراحی اولیه برای دو سوخت گازوئیل و بنزین برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از اقدام‌های اصلاحی، تغییراتی در این زمینه حاصل شد و این جایگاه تنها برای ذخیره‌سازی سوخت گازوئیل به مرحله راه‌اندازی رسید.‌

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این پروژه پس از طراحی اولیه و جانمایی مکان مناسب با نظارت مطلوب واحد اچ‌اس‌ئی عملیاتی و موارد و موانع متعدد در این حوزه با اقدام‌های نوآورانه و کار گروهی متخصصان این پالایشگاه اجرا شد.

اسعدی یادآور شد: بازرسی از مخازن سوخت هم انجام شد که بازرسی به‌صورت چشمی و ضخامت‌سنجی و اصلاحات تعمیراتی با پوشش بلزنا بود که با توجه به استاندارد بودن از نظر بازرسی کف و دیواره و سقف مخازن جایگاه سوخت از منظر بازرسی فنی گواهینامه سلامت دارند. 

به گفته اسعدی، این جایگاه سوخت دارای دو مخزن است و با به‌کارگیری و اشتغال دو نیروی انسانی فعالیت خود را در روز نخست هفته دولت آغاز کرد.

کد خبر 461235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =