صنعت نفت خط مقدم مقاومت اقتصادی است/ تبدیل تهدید به فرصت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صنعت نفت توانست با طرح‌هایی که جهان استکبار در بخش تهاجم اقتصادی و تخریب اقتصادی ایران طراحی کرده بود، مقاومت اقتصادی را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، غلامعلی صفایی بوشهری امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت در عسلویه با اشاره به اینکه دانش‌بنیان بودن، تلفیق مدیریت ستادی با میدانی و آفرینش اقتدار بین‌المللی از ویژگی‌های صنعت نفت است، اظهار کرد: نفت صنعتی راهبردی و از ارکان مهم مدیریت در عرصه تولید ثروت و ایجاد قدرت است.

وی با تأکید بر اینکه صنعت نفت در جنگ نرم اقتصادی جهان استکبار خط مقدم مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: صنعت نفت توانست با طرح‌هایی که جهان استکبار در حوزه تهاجم اقتصادی و تخریب اقتصادی ایران طراحی کرده بود، مقاومت اقتصادی را به نمایش بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه وزارت نفت توانست تهدید بین‌المللی را به مؤلفه قدرت جهانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کند، افزود: تک تک افراد  وزارت نفت همانند افسران و سربازان سربلند در جبهه‌ مقاومت حضور داشتند.

صفایی بوشهری با یادآوری اینکه وزارت نفت در استان بوشهر منشأ خیرات بسیاری بوده و استان بوشهر نیز برای وزارت نفت برکات زیادی داشته است، گفت: استان بوشهر با وجود آنکه در منظومه اقتصاد ایران و در تولید ناخالص ملی در جایگاه سوم و تولید سرانه ثروت در جایگاه نخست قرار کشور دارد، اما همه استان به‌طور متوازن از این ثروت برخوردار نیستند، به همین دلیل باید تدبیر اساسی برای حل این مشکل  اندیشیده شود.

وی اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعیی در استان بوشهر را کاری بزرگ بیان کرد و عزم دولت برای توسعه پارس شمالی را ستودنی دانست و گفت: مردم بوشهر و جوانان بوشهر نگاهشان به وزارت نفت و صنعت نفت است.

کد خبر 461324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =