حدود ۴.۵ هزار پرونده مربوط به ایثارگران تکمیل شد

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران از تشکیل و تکمیل چهار هزار و ۵۸۵ پرونده مربوط به ایثارگران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدرضا علوی روز سه‌شنبه (هشتم شهریورماه) ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، و تجلیل از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس، در بیان عملکرد امور ایثارگران شرکت، گفت: تاکنون ۵۸۹ نفر از مشمولان بند «و» نیروهای قراردادی (مشمولان عادی و کبر سن) تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: همچنین از میان بالغ بر دو هزار و ۲۶۱ پرونده کارکنان پیمانکاری، یک هزار و ۹۰۷ پرونده پس از بررسی اطلاعات و تأیید امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران در حال سپری کردن مراحل تبدیل وضعیت مشمولان تفسیر بند «د» قانون برنامه توسعه کشور است.

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران همچنین به فعالیت‌های فرهنگی که از سوی این امور به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی انجام شد، اشاره و اظهار کرد: دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت با آزادگان سرافراز در سال‌روز گرامیداشت ورود آزادگان و تجلیل از ایثار، فداکاری و جان‌فشانی آنان در دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اجرایی در این روز بود.

علوی گفت: به‌مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و آیین تجلیل از این عزیزان و دیدار با خانواده‌های آنان اجرا خواهد شد.

کد خبر 461374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =