پرونده گازرسانی به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی بسته شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهره‌مندی ۱۰۰ این استان از گاز طبیعی خبر داد و اعلام کرد که پرونده گازرسانی به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی بسته شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی در آیین گشایش پروژه‌های گازرسانی استان خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت، گفت: بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی این استان از گاز طبیعی حاصل نگاه ویژه دولت در رفع محرومیت و تلاش خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی در شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان خراسان جنوبی همچنین استانداری و مدیران استانی و شهرستانی است.

وی با اشاره به تکمیل عملیات گازرسانی به همه روستاهای بدون گاز این استان، افزود: افتخار داریم که در هفته دولت ۱۴۰۱ و همزمان با نخستین سالروز فعالیت دولت سیزدهم اعلام کنیم که اکنون همه جمعیت شهری و روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند همچنین همه واحدهای صنعتی فعال موجود در استان نیز تا سه ماه آینده به شبکه گاز طبیعی متصل خواهند شد.

محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این آیین اظهار کرد: همسو با خدمت‌رسانی به مردم، اقدام‌های مناسبی در دولت سیزدهم انجام شده که بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی استان خراسان جنوبی از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: طی یک‌ سال گذشته، مدیریت جهادی در شرکت گاز استان سبب شد تا مصوبه سفر ریاست‌جمهوری برای گازرسانی به ۱۶۹ روستا طی ۱۸ ماه، در مدت زمان کمتر از ۶ ماه انجام شود.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی هم در سخنانی تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم خدمت‌رسانی و نگاه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار از اولویت‌های دولت است.

وی افزود: با توجه به نگاه محرومیت‌زدایی و انقلابی دولت، شاهد پیشرفت و جهش خدمت‌رسانی در استان هستیم و امروز نیز مفتخریم که بگوییم، در ادامه رویکرد دولت و توجه به مناطق محروم، پروژه‌های گازرسانی در استان تکمیل شده و تا سه ماه آینده هم شاهد تکمیل گازرسانی به واحدهای صنعتی استان هم خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از اقدام‌های شرکت گاز استان در خدمت به مردم، تاکید کرد: افزون بر اجرای پروژه‌های متعدد گازرسانی، خوشبختانه استان خراسان جنوبی طی سال گذشته، شاهد قطعی گاز نبود و این نشان از مدیریت خوب و برنامه‌ریزی مدون شرکت گاز است.

کد خبر 461380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =