سوخت‌رسانی در کشور باوجود تراکم سفرهای تابستانی متوقف نشد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: با وجود تراکم سفر تلاش این است که سوخت‌رسانی انجام و متوقف نشود، همچنین با وجود گرمای هوا سوخت نیروگاه‌ها را تأمین کردیم و خاموشی اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار شانا، جلیل سالاری بعدازظهر امروز (چهارشنبه، هشتم شهریورماه) در آیین رسمی بهره‌برداری از پروژه‌ ملی صادرات دریایی گاز مایع که همزمان با هفته دولت، در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و با بیان اینکه این پایانه صادراتی با همدلی مجموعه استان هرمزگان به سرانجام رسید، گفت: در ابتدای کار خود بارها با من مکاتبه می‌شد که وضع گاز مایع مناسب نبود، من نیز اعلام کردم با مکاتبه مشکل حل نمی‌شود باید اقتدار داشت و شرایط با تصمیم‌سازی تغییر کند و لازم بود صادرات دریایی را آغاز کنیم.

وی افزود: در پالایشگاه های کشور روزانه ۶ هزارتن گاز مایع (ال‌پی‌جی) تولید می‌شود که با اجرای این طرح روزانه ۲ هزار تن که مربوط به تولیدات پالایشگاه ستاره خلیج فارس و بندرعباس است، صادر می‌شود.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه در حوزه گاز مایع باید کارهای بزرگ‌تری اتفاق بیفتد تصریح کرد: باید به جوانان اعتماد کرد، این جوانان بودند که جنگ تحمیلی را اداره کردند باید به آنها فرصت داد و آنها را وارد میدان کرد.

سالاری اظهار کرد: امروز با وجود تراکم سفر تلاش این است که سوخت‌رسانی انجام و متوقف نشود، همچنین با وجود گرمای هوا سوخت نیروگاه‌ها را تأمین کردیم و خاموشی اتفاق نیفتاد، همچنین ما پای دانش‌بنیان‌ها را نیز به این صنعت (پالاش و پخش) باز کردیم و آنها نیز در کنار ما هستند.

وی با اشاره به اینکه با همدلی کارها پیش می‌رود، گفت: حمله سایبری به سامانه سوخت دو هفته‌ای جمع شد، این جز با همدلی میسر نبود.

کد خبر 461392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =