مسیر ارائه خدمات به بانوان صنعت نفت تسهیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در نشست مشترک با مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت در امور بانوان، بر تصحیح و ایجاد زمینه قانونی به‌منظور تسهیل ارائه امکانات و خدمات بهتر به بانوان و خانواده‌های همکاران ستادی و عملیاتی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در نشستی با خدیجه گودرزی، مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان، با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های بانوان در محیط‌های کاری و خانواده گفت: بانوان با نقش‌های چندگانه خود، تأثیر مستقیمی در امور خانواده  و ایفای نقش مدیریتی و کارشناسی در محیط‌های کاری دارند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های، رفاهی و ورزشی مناسبی در سطح شرکت ملی نفت ایران برای استفاده مطلوب و بهینه بانوان شاغل و خانواده‌ها فراهم است‌، تصریح کرد: استفاده بهینه از این امکانات می‌تواند رضایت هر چه بیشتر بانوان و ‌خانواده‌های کارکنان را به‌همراه داشته و باعث تعالی و تعلق بیشتر سازمانی آنها باشد.

بر اساس این گزارش‌، در این نشست مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان، به تبیین جایگاه مشاور  زنان در ساختار شرکت ملی نفت ایران و مأموریت‌های این حوزه پرداخت. رعایت عدالت در بهره‌مندی کارکنان به‌همراه خانواده‌های آن‌ها از امکانات رفاهی و ورزشی‌، ‌بررسی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کارگروه‌هایی مختلف‌ شرکت ملی نفت ایران، بررسی دغدغه‌های بانوان شاغل و استفاده از جامعه متخصص بانوان از محورهای گفت‌وگوی وی با مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی بود.

کد خبر 461440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =