تعمیر تنها دستگاه پروور سیار در مناطق نفت‌خیز جنوب در شرکت آغاجاری

تنها دستگاه پروور سیار در مناطق نفت‌خیز جنوب به دست متخصصان شرکت نفت و گاز آغاجاری در خوزستان با بیش از ۴۰ میلیارد صرفه‌جویی تعمیر و راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: این دستگاه با استفاده از دانش بومی کارشناسان شرکت با توجه به آسیب‌ها و مشکلات تجهیزات پایش، اندازه‌گیری، مبدل‌های الکترونیکی، محاسبه‌گرها، مدارات منطقی، حسگرها، تجهیزات حفاظتی و ... تعمیر و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت سنجش دقیق نفت در مبادی صادراتی افزود: در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تجهیزات اندازه‌گیری سیستم‌های میترینگ ازسوی این دستگاه که در شرکت آغاجاری مستقر است سنجش می‌شود که با توجه به آسیب‌های جدی و مشکلات فراوان در تأمین تجهیزات و قطعات به دلیل انحصاری بودن، ازسوی کارشناسان و مهندسان ابزار دقیق این شرکت تعمیرات کلی، اصلاح و رفع اشکال از دستگاه و تجهیزات جانبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به دانش فنی کارکنان و مشارکت آنان در اجرای طرح‌های نوین، تعمیر و بازسازی کارت‌های الکترونیکی، منابع تغذیه، رله‌ها و وایرینگ مربوط به تجهیزات پایش، مبدل‌های الکترونیکی، مدارات منطقی و... را بخشی از قطعات ساخته شده بیان کرد.

تقی‌زاده این دستگاه را به عنوان تجهیز مرجع برای سنجش اطمینان پروورهای ثابت که در مبادی مبادلاتی و صادراتی نفت مورد استفاده قرار می‌گیرند دانست و گفت: با انجام این  تعمیرات و آماده سازی تجهیز مذکور به طور مستقیم بیش از ۴۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی در شرکت آغاجاری صورت پذیرفت.

این شرکت هشت میدان نفتی شامل میدان‌های نفتی آغاجاری، میدان کرنج، میدان پرنج، میدان پارسی، میدان رامشیر، میدان رگ سفید، میدان پازنان و میدان مارون را زیر پوشش دارد. دفتر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در امیدیه، در جنوب شرق خوزستان مستقر است.

کد خبر 461463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =