وبینار معرفی «گرنت پژوهش و توسعه در صنعت نفت» برگزار شد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز میزبان اعضای هیئت علمی مؤسسه‌های آموزشی و پژوهشی وزارت نفت و کارآفرینان شرکت‌های دانش‌بنیان در وبینار معرفی «گرنت پژوهش و توسعه» بود.

به گزارش خبرنگار شانا، امروز شنبه (۱۲ شهریور ماه) پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعت نفت و موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی و با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی وبینار معرفی گرنت پژوهش و توسعه در صنعت نفت را برگزار کرد.

در این نشست که با حضور برخط بیش از ۸۰ نفر از اعضای هیئت علمی، کارآفرینان و پژوهشگران شاغل در حوزه‌های مختلف برگزار شد، محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز با تأکید بر اهمیت توجه به نوآوری باز در صنعت نفت گفت: توجه به عرصه‌های جدید مورد نیاز کشور مانند امنیت انرژی و امنیت غذا جایگاهی ویژه دارد که باید مسئله توجه به پژوهش در صنعت نفت از طریق ارائه‌ خدماتی همچون گرنت پژوهش و توسعه تسهیل و تسریع شود. 

در ادامه، معصومه خان‌احمدی، مشاور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری به تشریح خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت و گفت: گرنت مدنظر در دو سطح تقاضای فناوری از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه‌ فناوری از سوی اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها ارائه می‌شود و سقف آن سه میلیارد ریال است.

 بر پایه این گزارش، پس از آشنایی اعضای جلسه با طرح گرنت و بیان روش اجرایی استفاده از آن، اعضای برخط نشست به بیان دیدگاه‌ها و طرح پرسش‌های خود درباره نحوه استفاده از گرنت پرداختند و کارشناسان حاضر در نشست از صندوق نوآوری و شکوفایی پاسخ‌های لازم را به پرسش‌های مطرح شده ارائه کردند. 

در پایان مقرر شد، مسئولان پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، دانشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت و مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی تمهیدهای اجرایی لازم را برای بهره‌مندی علاقه‌مندان استفاده از این خدمت ارزشمند صندوق لحاظ نمایند تا در اسرع وقت بتوان از این خدمت در سطح صنعت نفت بهره‌ بیشتری گرفت.

کد خبر 461509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =