بهره‌برداری از سیصدوچهل‌ونهمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت، سیصدوچهل‌ونهمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم استان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، احد فایقی با اعلام این خبر افزود: جایگاه دومنظوره «مرزداران» به‌عنوان شصت‌وپنجمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی درکلان‌شهر تبریز در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: جایگاه یادشده با تعامل و همکاری مدیریت و مسئولان منطقه و سرمایه‌گذاری بخش خصوص، در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع با سرمایه بخش خصوصی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال احداث شد که دارای سه سکو با ۶ تلمبه چهار نازله برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به شهروندان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان گفت: بخش سی‌ان‌جی این جایگاه عرضه نیز با تعداد سه سکو و ۶ دستگاه دیسپنسر با رعایت استانداردهای لازم به بهره‌برداری رسیده است.

بر پایه این گزارش، با راه‌اندازی این جایگاه افزون بر ارائه خدمات سوخت‌رسانی، برای ۱۲ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است. از ۳۴۹ جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی، ۱۷۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۷۴ باب نیز به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی اختصاص دارد.

کد خبر 461611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =