کارکنان نفت و گاز غرب نخستین عملیات درون‌چاهی دهلران را اجرا کردند

معاون مدیرعامل در عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب از اجرای نخستین عملیات درون‌چاهی روی چاه دانان شماره یک، به‌صورت مستقل و بدون وابستگی به شرکت‌های پیمانکاری و با صرفه‌جویی حدود ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، میرحسین کاظمی با بیان اینکه این عملیات با همت و تلاش اداره خدمات فنی چاه‌های این شرکت انجام شد، گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که از سال گذشته مهیا شده، عملیات درون‌چاهی روی این چاه در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه عملیات تعمیر و تعویض شیر ایمنی درون‌چاهی، عمق‌یابی و تعیین عمق نهایی چاه و آزمایش ثبت فشار و دمای ستون چاه به‌وسیله دستگاه فشارسنج حافظه‌دار درون‌چاهی، با موفقیت پایان یافت.

وی تصریح کرد: تعمیر و تعویض به‌موقع شیرهای ایمنی درون‌چاهی و استحصال اطلاعات دقیق ستون چاه اهمیت ویژه‌ای در بهره‌برداری صحیح و صیانت از مخازن به‌ویژه در میدان‌های مشترک دارد و اجرای عملیات‌های یادشده از سوی پیمانکار افزون بر صرف مدت‌زمان زیاد، سبب تحمیل هزینه‌های مالی زیاد به شرکت می‌شود.

معاون مدیرعامل در عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: انتظار می‌رود با ادامه این روند و انجام عملیات‌های مشابه در دیگر چاه‌های شرکت، سالانه ۸۰۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی شود.

کد خبر 461757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =