انتخاب «گاز سیستان و بلوچستان» به‌عنوان قطب راهبری نظام جمع‌آوری اطلاعات در شرق و جنوب شرق ایران

نشست کارگروه مدیریت نت (با رویکرد مدیریت دارایی فیزیکی) با حضور نمایندگان شرکت‌های گاز استان‌های کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی در محل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزار و این شرکت به‌عنوان قطب راهبری نظام جمع‌آوری اطلاعات در شرق و جنوب شرق کشور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: این موفقیت حاصل عزم و همتی است که در همه امور به آن نیاز داریم و امید است در ادامه شاهد موفقیت‌های بیشتر و روزافزون این شرکت باشیم.

وی افزود: شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان مصمم شد مسیر تعالی به سوی مدیریت دارایی فیزیکی بر اساس استاندارد  ISO 55001 در سه حوزه مدیریت خطر، بهبود عملکرد و مدیریت هزینه دارایی فیزیکی را طی کند که یکی از گام‌هایی که سبب کسب این موفقیت شد، جمع‌آوری اطلاعات براساس استاندارد ISO 14224 بوده است.

محمدرضا زمانیان، رئیس امور بهره‌برداری شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در حوزه نظام جمع‌آوری اطلاعات اظهار کرد: این شرکت قطب راهبری نظام جمع‌آوری اطلاعات تجهیزات و تأسیسات توزیع گاز طبیعی در شرق و جنوب شرق کشور است و کسب این موفقیت بی‌شک تجارب گرانبهایی به ارمغان می‌آورد که می‌تواند چراغ راهی برای دیگر شرکت‌های گاز استانی باشد.

کد خبر 461806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =