اراده دولت در فروش نفت سبب وضع مطلوب امروز شده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: در گذشته یا نفت به فروش نمی‌رسید یا اگر هم به فروش می‌رسید پول آن بلوکه می‌شد و به کشور برنمی‌گشت، اما اکنون صادرات بیشتر هم شده است.

به گزارش شانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد حسینی در سخنانی با بیان اینکه دولت در یک سال گذشته نشان داد که روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دارد، افزود: در دو سال اخیر شاهد بودیم که مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد شده بود و کم‌کاری‌ها، تحریم‌ها و کرونا دست به دست هم داد تا شرایط دشواری برای کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: با این حال دولت سیزدهم از ابتدا کار را با جدیت آغاز کرد و مسائل جاری کشور را سامان داد. دولت نشان داد دغدغه‌اش مردم است و تلاش می‌کند مشکلات مردم را برطرف کند، همچنین افزون بر اینکه اداره امور کشور انجام می‌شود، حرکت کارهای عمرانی هم آغاز شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: در زمینه سیاست منطقه‌ای کاری کرده‌ایم که صادراتمان بیشتر شده است، در گذشته یا نفت به فروش نمی‌رسید یا اگر هم به فروش می‌رسید پول آن بلوکه می‌شد و به کشور بازنمی‌گشت، اما عزم و اراده و جدیت دولت سبب شده اکنون کشور در وضع خوبی قرار بگیرد. اگرچه التهاباتی هم داشته‌ایم، اما دولت تلاش کرده و بر اینها فائق آمده است.

وی گفت: افزایش قیمت‌ها سبب ایجاد فشار به مردم شد، اما این دوران گذر است و از این شرایط عبور خواهیم کرد، تورمی هم که دولت تحویل گرفت یک تورم بی‌سابقه بود، اکنون اما اراده دولت در فروش نفت سبب وضع مطلوب امروز شده است.

کد خبر 461820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =