ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای خسروی و مهران

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور با ایجاد دو موکب اعزامی در مرزهای خسروی و مهران به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، نخستین اعزام این سازمان با عنوان موکب اباعبدالله الحسین در تاریخ ۱۶ شهریورماه امسال به همراه یک پزشک، یک پزشکیار و یک دستگاه آمبولانس در مرز خسروی انجام شده است، ضمن آنکه کاروان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور به همراه یک پرستار و یک دستگاه آمبولانس در مرز مهران نیز در تاریخ ۱۷ شهریورماه، خدمات درمانی خود را آغاز کردند، این خدمات‌رسانی از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در مرزهای خسروی و مهران به‌صورت ۲۴ ساعته امدادرسانی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آمار خدمات درمانی ارائه‌شده از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در موکب مهران از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه  ۱۴۵ نفر و در موکب مرز خسروی با نام موکب سیدالشهدا (ع) در تاریخ‌های ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه ۳۶۰ نفر بوده است.

ویزیت، اهدای دارو، سرم‌تراپی، پانسمان، تست فشار خون و قند خون از  خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور در موکب اباعبدالله‌الحسین (ع) است. 

کد خبر 461936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =