۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
  • کد خبر: 461986
گازرسانی به پایانه مرزی خسروی

گاز طبیعی در کمترین زمان و در ۲۰ روز کاری به پایانه مرزی بین‌المللی خسروی رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به پایانه مرزی خسروی که روز یکشنبه (۲۰ شهریورماه) با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، گفت: پایانه مرزی خسروی با رعایت همه استانداردها و موارد فنی و در کمترین زمان با اعتبار۱۸۰ میلیارد تومان گازرسانی شد.

وی با اشاره به محدودیت زمانی و الزام رعایت همه استانداردهای گازرسانی و دشواری و لزوم انتخاب پیمانکاران واجد شرایط و دارای صلاحیت افزود: کار برای زائران اربعین حسینی، محدودیت زمان، مکان و سختی کار نمی‌شناسد، انگیزه کار جهادی سبب شد ۲۰ کیلومتر خط تغذیه در کمترین زمان و با رکوردی بی‌سابقه با تجهیز ۱۰ گروه کاری و به‌صورت شبانه‌روزی از سوی مجموعه همکاران گاز استان اجرا شود.

بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه هم اظهار کرد: انجام این کار که بیش از چند ماه تا یک سال زمان نیاز دارد در کمترین زمان ممکن انجام شد و زائران، هتل‌ها، اماکن و اداره‌ها در مرز خسروی از این نعمت بهره‌مند شدند.

پایانه مرزی خسروی یکی از پایانه‌های رسمی کشور و بزرگ‌ترین پایانه زمینی در خاورمیانه و نزدیک‌ترین و هموارترین مرز رسمی به عتبات عالیات در کشور عراق است و روزانه می‌تواند جوابگو و پذیرای تردد ۲۰ هزار زائر و مسافر باشد، همچنین به‌طور میانگین روزانه می‌توان ۵ هزار نفر را در مرز خسروی اسکان داد. با توجه به ایجاد زیرساخت‌های ممکن در مرز از جمله وجود هتل‌ها و اماکن دولتی از جمله چند پایگاه اورژانس، پارکینگ‌های ترانزیت، موکب‌های پذیرایی، بیمارستان‌های صحرایی و وجود اداره‌ها و نهادهای دولتی نیاز هر چه بیشتر این مجموعه بزرگ به ایجاد زیرساخت به‌منظور استفاده از گاز طبیعی را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.

کد خبر 461986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =