۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
  • کد خبر: 462265
نماینده مجلس از شرکت گاز قزوین قدردانی کرد

نماینده بویین‌زهرا وآوج در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، از تلاش این مجموعه در خدمت‌رسانی به مناطق محروم قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در این دیدار گفت: در این برهه از زمان مردم ما به خدمت‌رسانی صادقانه نیاز دارند و هدف اصلی شرکت گاز استان قزوین هم با توجه به وظیفه ذاتی آن، بر این امر استوار است.

وی مشترکان بهره‌مند از گاز طبیعی شهرستان بویین‌زهرا را بیش از ۵۰ هزار مشترک اعلام و تصریح کرد: از ۱۲۶ روستا در این شهرستان، ۱۱۱ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند و ۵ روستای قشلاق حاجی‌آباد، بالا خانلو، چنار اولیا، پتکوه و علی‌آباد رامند در مرحله بررسی آغاز گازرسانی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز در شهرستان آوج را ۹۷ روستا دانست و افزود: تنها دو روستا در این شهرستان از گاز طبیعی محروم هستند و مشترکان گاز طبیعی در شهرستان آوج بیش از ۱۹ هزار و ۴۰۰ مورد است.

روح‌الله عباسپور، نماینده بویین‌زهرا وآوج در مجلس هم با قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان در ارائه خدمات گازرسانی به‌ویژه به مناطق محروم گفت: مردم این شهرستان‌ها بسیار قانع هستند و خدمت‌رسانی به آنان، رضایت خداوند متعال را به همراه دارد.

کد خبر 462265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =