توسعه قطب‌های جدید پتروشیمی بر اساس الزام‌های محیط زیستی

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: توسعه صنعت پتروشیمی در قطب‌های تازه پتروشیمی از جمله مناطق مکران و منطقه انرژی‌بر پارسیان بر اساس دستورعمل‌های محیط زیستی انجام خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسیر توسعه را طی می‌کند و در این زمینه طرح‌های توسعه‌ای باید قوانین و دستورعمل‌های محیط زیستی را رعایت و اجرا کنند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز نظارت‌های لازم را معمول خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صنایع پتروشیمی در حوزه محیط‌ زیست از صنایع پیشرو به شمار می‌روند، گفت: افزون بر استانداردهای سازمان حفاظت محیط‌ زیست، در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز استانداردهای سختگیرانه‌تری داریم و در صورت رعایت و رعایت نکردن این موارد امتیاز و تشویق‌ها بر اساس قوانین موجود اعمال می‌شود.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین به توسعه فضای سبز در مجاورت صنایع پتروشیمی به‌عنوان یک برنامه بالادستی اشاره کرد و گفت: این راهبرد ملی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مورد تأکید قرار دارد و همسو با مسئولیت‌ اجتماعی صنعت و با هدف ایجاد بهبود شرایط محیط زیستی مناطق و قطب‌های پتروشیمی از سوی طرح‌ها و مجتمع‌های فعال در این صنعت پیشرو انجام خواهد شد.

کد خبر 462349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =