فراخوان شرکت ملی حفاری ایران برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان برای اجرای ۶ پروژه پژوهشی مورد نیاز این شرکت در سال‌ ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده اظهار کرد: این شرکت در نظر دارد در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نیازهای پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی احصا شده‌اند، بر اساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی وزارت نفت و با همکاری دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز علمی از طریق امضای قرارداد پژوهشی انجام دهد.

وی افزود: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (sate.atf.gov.ir) قابل مشاهده بوده و پژوهشگران می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی روی سایت rtd.nioc.ir تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه/ رئیس پارک علم و فناوری در سامانه ساتع ارسال کنند.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی مربوط به پروژه‌ها روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها تاریخ  ۳۰ مهرماه تعیین شده و شماره تلفن‌های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخگویی به پرسش‌ها اختصاص یافته است.

بیگ‌زاده با اشاره به اینکه پروژه‌های ذکرشده بخشی از نیازهای فناورانه شـرکت است، گفت: در این ارتباط تعداد ۵۰ نیاز فناورانه سرشماری شده که  ۱۳ مورد در شورای عالی پژوهش شرکت به تصویب رسید و برای اخـذ مصوبات به مـدیریت پژوهش و فناوری شـرکت ملی نفت ایران ارجاع و تاکنون ۶ پروژه تأییـد شده و بقیه در حال پیگیری برای تکمیل مستندات است که پس از بررسی‌های لازم به فهرست پروژه‌های تأییدشده، اضافه می‌شود.

کد خبر 462410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =