بزرگ‌ترین عملیات تعمیراتی سالانه نفت و گاز شرق آغاز شد

تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری منطقه عملیاتی خانگیران و تأسیسات جمع‌آوری مرکزی به‌عنوان بزرگ‌ترین عملیات تعمیراتی سالانه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ابوالقاسم ایرانی در این خصوص گفت: مطابق جدول زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رویداد از ساعت‌های ابتدایی روز سه‌شنبه (پنجم مهرماه) آغاز شده است و طبق پیش‌بینی تا روز جمعه (هشتم مهرماه) ادامه خواهد شد و در طول این مدت بیش از ۳۰۰ درخواست کار تعمیراتی اعم از مکانیکی، خطوط لوله، برق و ابزار دقیق و ... انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری نیاز به قطع کامل جریان گاز است، افزود: این بخش از تعمیرات در ایام تعطیلات رسمی آخر ماه صفر که کمترین میزان بار مصرف گاز در شبکه وجود دارد، برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست مدیریت عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: تحقق تولید ایمن و پایدار همچنین تأمین گاز به‌ویژه در فصل زمستان برای مصارف استان‌های شمال و شمال‌شرق کشور بسیار حائز اهمیت بوده و انجام به‌موقع و دقیق تعمیرات اساسی لازمه اصلی آن است.

کد خبر 462559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =