۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 462728
سوخت مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی تأمین شد

رئیس ناحیه خوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سوخت موردنیاز مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی به‌طور کامل تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، جاوید شیدای ایران درباره سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خوی افزود: از همان ساعات اولیه زلزله ۵.۴ ریشتری این شهرستان، مراجعه مردم به جایگاه‌های عرضه سوخت به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ‌کدام از تأسیسات و جایگاه‌های سوخت مناطق زلزله‌زده دچار آسیب نشده است، تأکید کرد: در نخستین دقایق وقوع زلزله، سوخت موردنیاز مردم در جایگاه‌های سوخت از طریق بارگیری نفتکش‌ها از محل انبار نفت خوی آغاز شد و سوخت‌رسانی به نحو مطلوب در تمامی جایگاه‌ها و فروشندگی‌ها در حال انجام است.

رئیس ناحیه خوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با تأکید بر اینکه سوخت موردنیاز گرمایشی (نفت سفید) نیز به مقدار کافی پیش از فرارسیدن فصل سرما به نقاط سخت‌گذر شهرستان خوی ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز مدیریت بحران این شهرستان به سوخت گرمایشی نفت سفید، این شرکت آمادگی لازم برای اعزام اضطراری نفتکش‌ها به روستاهای زلزله‌زده را دارد.

به گزارش شانا، بامداد چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری، شهرستان خوی را لرزاند که در ارومیه، تبریز و تعداد دیگری از شهرهای آذربایجان غربی و شرقی نیز احساس شد.

کد خبر 462728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =