تولید پتروشیمی بوعلی سینا از یک میلیون تن گذشت

گزارش نیمه نخست ۱۴۰۱ پتروشیمی‌ بوعلی‌سینا نشان می‌دهد افزون بر افزایش خوراک ورودی به مجتمع تولید محصولات این شرکت از یک میلیون تن فراتر رفته و به ۱۱۶ درصد ظرفیت رسیده است.

به گزارش شانا، گزارش ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا نشان می‌دهد که مقدار خوراک دریافتی مجتمع «بوعلی» از یک میلیون تن فراتر رفته و به ۱۱۲ درصد خوراک دریافتی به ظرفیت رسیده است.

 بر اساس این گزارش که در آستانه مجمع عمومی فوق‌العاده با هدف افزایش سرمایه ۳۱۲ درصدی منتشر شده، حجم تولیدات مجتمع نیز در ۶ ماه نخست به بیش از یک میلیون تن رسیده که حاکی از تحقق ۱۱۶ درصد ظرفیت مجتمع است.

در بخش فروش نیز روند رو به رشد ادامه یافته و حجم فروش محصولات افزایش ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال را ثبت کرده و از حدود ۷۵۰ هزار تن مدت مشابه پارسال به بیش از یک میلیون تن در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ رسیده است.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا در حالی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که افزون بر تحقق فراتر از برنامه‌ها در این مجتمع پتروپالایشگاهی با نماد «بوعلی»، پروژه‌ ملی واحد پارازایلین این مجتمع نیز آماده پیش‌راه‌اندازی و بهره‌برداری رسمی می‌شود که می‌تواند سود مجتمع را تا سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار افزایش دهد.

کد خبر 462743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =