قدردانی از وزارت نفت به‌منظور اجرای سرفصل یکم سند دهه اقدام برای ایمنی راه‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به‌منظور اجرای سرفصل یکم سند دهه اقدام برای ایمنی راه‌ها با عنوان از خودمان شروع کنیم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در آیینی که روز سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) و به میزبانی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برگزار شد، از علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به‌منظور اجرای سرفصل یکم سند دهه اقدام برای ایمنی راه‌ها با عنوان از «خودمان شروع کنیم» با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

در متن قدردانی سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت آمده است:

«استقرار انضباط و آرامش در کشور جز با اعتماد و مشارکت سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و غیر دولتی و اقشار مختلف جامعه و ایفای نقش مستمر و عمل به سهم مستقیم هر یک از آنان محقق نمی‌شود.

از آنجا که ارتقای انضباط اجتماعی و افزایش ایمنی عبور و مرور از سیاست‌های ابلاغی سند دهه اقدام برای ایمنی و راه‌هاست، پلیس راهور فراجا توانسته است با همکاری و مشارکت بین‌بخشی همه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط ترافیکی در همه حوزه‌های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و اجرایی برای بهبود رفتارهای ترافیکی گام بردارد که به لطف خداوند منان این مهم، منجر به کاهش میزان جان‌باختگان سوانح رانندگی در سال‌های اخیر شده است.

لذا بدین وسیله از جناب‌عالی به جهت همکاری و مساعدت در اجرای سند دهه اقدام برای ایمنی راه‌ها (۱۴۰۹-۱۴۰۰) با سرفصل از خودمان شروع کنیم که با مشارکت و همدلی خود نقش موثری در تحقق آن داشته‌اید، قدردانی کرده و توفیق شما را در خدمت به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»

به گزارش شانا، در گذشته و در صنعت نفت شاهد برخی سوانح رانندگی منجر به فوت بودیم که مسئولان وزارت نفت از جمله اداره کل روابط عمومی برای فرهنگ‌سازی رانندگان شاغل در بخش فرآورده‌های نفتی و ترانزیت فرآورده‌ها، همکاری گسترده‌ای با پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا برای آموزش این رانندگان و حتی خانواده آنها آغاز کرده است.

مرحله نخست این آموزش به تازگی تکمیل و آموزش رانندگان در مراحل بعدی نیز آغاز شده است.

شایان یادآوری است که صنعت نفت در مقوله کاهش و جلوگیری از حوادث رانندگی در جایگاه برتری قرار داشته که در صدد است این سوانح را به صفر برساند. در این باره برنامه‌های پرشماری از جمله آموزش برای رانندگان بخش‌های عملیاتی و آموزش برای خانواده آنها را نیز دنبال کرده که این موضوع در کاهش سوانح رانندگی تأثیرگذار بوده است.

کد خبر 462906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =