قدردانی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس از عملکرد یک‌ساله وزارت نفت

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت گفت: اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در دومین نشست با وزیر نفت از عملکرد این وزارتخانه در بخش‌های مختلف قدردانی کردند.

شجاع‌الدین بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به نشست نمایندگان عضو کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با جواد اوجی، وزیر نفت در روز سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) اظهار کرد: در این نشست عملکرد وزارت نفت در بخش‌های مختلف از جمله مباحث مربوط به احکام برنامه توسعه، تبصره‌ها و احکام بودجه و تحقق برنامه‌های وزارت نفت به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: در این نشست نمایندگان مجلس از وزیر نفت و مدیریت وی در زمینه افزایش فروش و صادرات نفت، مدیریت مناسب توزیع سوخت زمستانی و دیگر فرآورده‌های نفتی، عملکرد موفق در حوزه دیپلماسی انرژی و ارتباط مناسب با کشورهای همسایه در بخش انرژی، همچنین استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری تشکر و قدردانی کردند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با بیان اینکه در این نشست آخرین اهداف و برنامه‌های وزارت نفت به نمایندگان مجلس ارائه شد و نمایندگان نیز پرسش‌های خود را مطرح کردند، تصریح کرد: فضای همکاری مطلوب و مناسبی بین نمایندگان مجلس و وزارت نفت برقرار شده است، امیدواریم این‌گونه نشست‌ها در فواصل زمانی مشخص تداوم یابد زیرا این مهم به هم‌افزایی و همکاری بین مجلس و وزارت نفت کمک خواهد کرد.

شایان یادآوری است که این دومین نشست نمایندگان عضو کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت بود.

کد خبر 462971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =