رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بیان کرد: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کار گروهی و اقدام‌های نوآورانه شتاب خواهد گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدحسین متجلی، ضمن ارزیابی مثبت از نشست هم‌اندیشی شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم شتاب خواهد گرفت و این مهم سرلوحه‌ اقدام‌های مهم روزانه و مستمر قرار می‌گیرد.

وی گفت: اکنون فضایی سازنده میان مدیران سه مجموعه مهم پارس جنوبی به‌وجود آمده و اقدام‌های مهم و کلیدی نیز تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب با انجام نشست‌های مشترک تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تصریح کرد: نتیجه این نشست‌ها باید در سرنوشت تولید پایدار گاز و محصولات جانبی نقش اساسی داشته باشد و خوشبختانه مدیران و کارکنان با عضویت در یک گروه منظم، پای کار هستند و در مسیر روشن و شفاف به‌ سمت جلو گام برمی‌دارند.

متجلی گفت باید بکوشیم کارهای عقب‌مانده در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی را که بر زمین مانده به کمک یکدیگر به سرانجام برسانیم و خدمت به کشور را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهیم.

کد خبر 463323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =