شرکت گاز خراسان جنوبی معین گازرسانی به سیستان و بلوچستان شد

سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی در نشست هماهنگی با شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از آمادگی این شرکت برای تسریع در گازرسانی به شهرستان‌ها و روستاهای این استان خبر داد و اعلام کرد که ۱۱ شهر و ۸۰۰ روستای سیستان و بلوچستان از سوی این شرکت گازرسانی می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رحمان محمودی در این نشست گفت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی با توجه به کسب موفقیت‌های کم‌نظیر در سال‌های اخیر در کشور و کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های اجرای شبکه و گازرسانی به شهرها و روستاها آمادگی کامل دارد برای تسریع در گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، گروه اجرایی شرکت گاز خراسان جنوبی آمادگی دارد با اجرای ۴ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۱۱ شهر و ۸۰۰ روستای سیستان و بلوچستان را به شبکه گاز طبیعی متصل کند.

محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان هم اظهار کرد: در همه مراحل انجام پروژه، آماده‌ هرگونه کمک و همکاری برای رفع مشکلات احتمالی و تعامل با دیگر دستگاه‌های دخیل در این زمینه هستیم.

براساس این گزارش، پیش از این شرکت‌های گاز استان‌های خراسان رضوی، سمنان، همدان، گیلان و فارس به‌عنوان معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده بودند.

کد خبر 463349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =