بازسازی معابر روستاهای بهبهان به‌ همت شرکت ملی نفت

معابر چهار روستا در شهرستان بهبهان به‌ همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با صرف اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد ریال، بازسازی و به بنیاد مسکن استان خوزستان به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار تحویل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز به‌منظور انجام تکالیف مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف خدمت به جامعه روستایی در مناطق نفت‌خیز، شهریورماه امسال، معابر چهار روستای شهرستان بهبهان را بازسازی و بهسازی کرد.

این معابر در روستاهای تارتار، راه دسترسی بین دودانگه بزرگ و قنبری و حدفاصل دودانگه به قنبری، شاه غالب و تل کهنه در شهرستان بهبهان، در مجموع به ابعاد ۱۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع شامل زیرسازی، بیس، قیر و آسفالت، جوی و جدول، انجام پل‌های ارتباطی زیرزمینی به‌منظور آبیاری نخلستان‌ها، از سوی شرکت ملی نفت ایران با همکاری بنیاد مسکن استان خوزستان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 463376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =