معرفی ۱۷۰۰ نفر برای ارزیابی و عضویت در کمیسیون‌های مناقصات صنعت نفت

سرپرست مرکز ارزیابی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه ۱۷۰۰ نفر برای ارزیابی و عضویت در کمیسیون‌های مناقصات صنعت نفت به این مرکز معرفی شده‌اند، گفت: تمامی اعضای کمیسیون مناقصات نفت طی یک فرآیند منسجم ارزیابی و توسعه، گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش شانا، سیدحسن موسوی افزود: بر اساس ابلاغ وزیر محترم نفت و بر مبنای ماده ۸ «دستورعمل صدور گواهینامه حرفه‌ای برگزاری مناقصات»، ارزیابی هزار و ۶۸۹ عضو کمیسیون مناقصات صنعت نفت شرکت­‌های اصلی، فرعی و تابع به‌زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بهبود شرایط کرونا و به‌منظور ارزیابی دقیق افراد، ارزیابی معرفی‌شدگان برای عضویت در کمیسیون مناقصات به‌صورت حضوری در زمان مقرر انجام می‌شود.

سرپرست مرکز ارزیابی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت درباره مراحل ارزیابی تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات بر اساس ارزیابی اولیه و نیم‌رخ شایستگی تخصصی افراد طراحی و اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است ۱۱۷ نفر از مجموع افراد معرفی‌شده، پیش از این موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شده‌اند که به‌منظور ارتقا و دریافت گواهینامه سطح بالاتر در این ارزیابی شرکت خواهند کرد.

منابع آزمون اولیه شامل منابع مطالعاتی و فیلم‌های آموزشی به‌زودی در تارنمای مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بارگذاری خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه، همچنین درباره با زمان و نحوه انجام ارزیابی متقاضیان از طریق این رسانه صورت خواهد گرفت.

کد خبر 463435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =