نودوهشتمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی پخش فارس به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از افتتاح نودوهشتمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی در زرقان خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه، شماره جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان به ۳۰۸ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت «شهرداری زرقان» که جمعی از مقام‌ها و مسئولان محلی حضور داشتند، اظهار کرد: به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب‌تر، این جایگاه در ناحیه مرکزی شیراز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی تسریع و تسهیل سوخت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان رزقان بین شهرهای شیراز و مرودشت و حجم بالای تردد در این محور با بهره‌برداری از این جایگاه، سوخت‌رسانی به مردم این شهرستان مطلوب‌تر و ایمن‌تر انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به عرضه بنزین و نفت‌گاز در جایگاه یادشده، تصریح کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و ۲۴ نازل افتتاح شده و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

طاهری از آمادگی کامل منطقه برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه سوخت‌رسانی در بخش سوخت مایع و سی‌ان‌جی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۳۰ جایگاه در این استان در حال احداث است که تا پایان سال از این تعداد، ۱۰ جایگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 463527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =