تأمین و توزیع یک میلیارد و ۷۱۰ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی در فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در دیدار با استاندار این استان از سوخت‌رسانی پایدار در چهار ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت، بیش از یک میلیارد و ۷۱۰ هزار لیتر بنزین و نفت‌گاز در استان تأمین و توزیع شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در این دیدار با ارائه گزارشی از روند سوخت‌رسانی در استان فارس گفت: در بازه زمانی یادشده با تلاش تمام عوامل مؤثر در فرآیند سوخت‌رسانی به‌ویژه رانندگان زحمت‌کش نفت‌کش در استان، بیش از یک میلیارد و ۷۱۰ هزار لیتر بنزین و نفت‌گاز بدون وقفه تأمین و توزیع شده است.

وی مصرف بنزین و نفت‌گاز را در این مدت به‌ترتیب ۹۴۰ و ۷۷۰ میلیون لیتر بیان کرد و افزود: در این مدت مصرف بنزین در استان، ۱۳ درصد و نفت‌گاز، ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

مدیر منطقه فارس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس افزایش میزان سفرها به استان در ایام تعطیلات نوروز را از عوامل مؤثر در رشد مصرف این فرآورده‌ها اعلام کرد.

طاهری با ارائه گزارشی از روند سوخت‌رسانی به هیأت‌ها و تکیه‌های مذهبی در دهه اول محرم اظهار کرد: تهمیدات و ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی به‌منظور سوخت‌رسانی پایدار در فصل تابستان انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز در این دیدار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان در کشور عنوان کرد و گفت: با تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، سوخت موردنیاز بخش‌های مختلف اعم از حمل‌ونقل، صنعت و کشاورزی  تاکنون به‌خوبی تأمین و توزیع شده است.

وی با اشاره به قرارگیری استان فارس در محور شمال به جنوب، همچنین جایگاه گردشگری آن در کشور بر انجام برنامه‌ریزی برای سوخت‌رسانی مطلوب به مردم در سفرهای تابستانی و پیاده‌روی اربعین تأکید کرد.

کد خبر 476338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =