اجرای طرح‌های ضربتی و تأمین پایدار انرژی در شرکت نفت مناطق مرکزی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: این شرکت به‌عنوان سازمانی پروژه‌محور ضمن تأمین بخش عظیمی از تولید مواد هیدروکربوری کشور، جهش خود را در عرصه تولید نفت و گاز به اندازه چهار فاز پارس جنوبی در سال‌های آینده فراتر برده است و با اجرای طرح‌های ضربتی زودهنگام نقش مهمی در تأمین امنیت انرژی کشور به‌عهده خواهد داشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران‌، مهدی حیدری در نشست صمیمی با مدیران ارشد، مجریان طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید، متخصصان و کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت به مناسبت گرامیداشت روز بین‌المللی مدیریت پروژه، با بیان اینکه این شرکت سهم قابل‌توجهی در تأمین سبد انرژی کشور به‌عهده دارد، گفت: طرح‌های ضربتی در گستره زیر پوشش این شرکت آغاز دوره‌ای تازه از تولید نفت و گاز کشور است و نفت مناطق مرکزی نقشی اثرگذار و سرآمد را در تأمین پایدار انرژی کشور به‌عهده دارد.

وی جایگاه مدیریت مهندسی و ساختمان را در ساختار شرکت‌های فعال در عرصه تولید نفت و گاز ارزشمند و بنیادین قلمداد کرد و افزود: این مدیریت با نگاه پروژه‌محور در سرعت‌بخشی به طرح‌های توسعه‌ای و ضربتی نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در ادامه بر همکاری مدیریت مهندسی و ساختمان، به‌ویژه مجریان پروژه در طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید با پیمانکاران و سازندگان داخلی کشور تأکید و تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های کاری منظم، پیگیری‌های مستمر، حل مشکلات و موانع و درک متقابل، با سازندگان و پیمانکاران داخلی هم‌پیمان شوید تا پروژه‌ها و طرح‌های تولید نفت و گاز با شتاب بیشتری به‌ ثمر بنشیند.

حیدری در ادامه از مدیران ارشد و مجریان پروژه‌های طرح‌های ضربتی و حفظ و نگهداشت تولید این شرکت خواست با نگاه عملیاتی و حضور به‌موقع در مناطق مرتبط با طرح‌های توسعه‌ای به پیشبرد اهداف سازمان در تحقق اهداف تولید و نفت گاز یاری رسانند.

وی در پایان نقش نیروی انسانی توانمند و خلاق را در شتاب‌بخشی به پروژه‌های تولیدی و توسعه‌ای ستودنی و گران‌بها تلقی کرد و یادآور شد: سرمایه انسانی پویا و فعال در مسیر دستیابی به اهداف تولید، نقش بی‌بدیلی در ظهور و بروز توانایی یک سازمان در عرصه‌های عظیم نفت و گاز دارد.

کد خبر 463991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =