نشست تخصصی روسای اچ‌اس‌ئی شرکت‌های تابعه نفت مناطق مرکزی برگزار شد

نشست تخصصی روسای ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت‌های تابعه نفت مناطق مرکزی ایران به‌منظور هم‌افزایی و بهبود کارایی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، میرحسین کاظمی، معاون مدیرعامل در عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با قدردانی از عملکرد واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب اظهار کرد: برگزاری نشست‌های مشترک و تخصصی در حوزه‌های مختلف، به ویژه حوزه مهم و راهبردی ایمنی سبب هم‌افزایی و بهبود کارایی واحدهای تابعه و به طبع آن افزایش بهره‌وری کارکنان این واحدها می‌شود.

وی با اشاره به گستردگی بسیار زیاد این شرکت در غرب کشور با ۶۵۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و پراکندگی آن در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان گفت: این مسئله به خوبی نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت توجه به این امر مهم در مقابله با چالش‌های ایمنی است و باید نگاه ویژه‌ای نسبت به رفع این چالش‌ها در حوزه مدیریت کلان شرکت نگریسته شود.

علیرضا قاسمی‌نژاد، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در این نشست با قدردانی از برگزاری مانور در منطقه عملیاتی نفت شهر و همچنین اقدام‌های انجام گرفته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث ایمنی در شرکت‌های نفتی، واحدهای اچ‌اس‌ئی تابعه موظف هستند با حداکثر تدابیر ایمنی عمل و نیازمندی‌های خود را با اولویت ویژه فراهم کنند.

وی بر ضرورت تعامل و ارتباط دوسویه میان شرکت‌های تابعه و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تأکید و تصریح کرد: درس‌آموزی از حوادث گذشته، ابزاری کارآمد و بسیار مهم برای رفع نواقص موجود است.

نادر فتاحی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب نیز به تشریح دستاورهای این واحد در یک سال اخیر پرداخت و با اشاره به چالش‌های شرکت غرب در حوزه اچ‌اس‌ئی ابراز امیدواری کرد که با تداوم رویکرد مثبت مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران زمینه رفع این چالش‌ها فراهم شود.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات، محدودیت­‌ها و مسائل مختلف حوزه اچ‌اس‌ئی و راهکارهای برون رفت از آن عنوان کرد و گفت: از آنجایی که ایمنی و سلامت محیط کار از اولویت و اهمیت بالایی در ایمنی، تداوم تولید، توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌های ناشی از سختی کار برخوردار است، جا داشت که نشستی تخصصی با حضور متخصصان این عرصه برگزار شود.

کد خبر 464109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =