اجرای طرح‌های بهینه‌سازی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با انتشار فراخوانی برای اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌ زیست اقدام کرده است.

به گزارش شانا، متن فراخوان شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به این شرح است:

«با استعانت از خداوند متعال و براساس آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست به شماره ۱۷۴۶۷۱۰ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ مصوب شورای عالی انرژی و دستورعمل اجرایی آن به‌ شماره ۲۰۹۷۳۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ مصوب شورای عالی انرژی، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به‌عنوان دبیرخانه بازار یادشده درباره طرح‌های صرفه‌جویی گاز طبیعی در نظر دارد با استفاده از ظرفیت این بازار، نسبت به انجام پروژه‌ها و طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با کمک بخش خصوصی اقدام کند، لذا از همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در این امر دعوت می‌شود.

متقاضیان محترم می‌توانند بر اساس دستورعمل اجرایی آیین‌نامه بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست و نظام ثبت، اندازه‌گیری، راستی‌آزمایی و تأیید صرفه‌جویی انرژی به شماره ۲۰۹۴۴۷ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ مصوب شورای عالی انرژی نسبت به ارائه پیشنهادهای خود با رعایت شرایط مندرج در آیین‌نامه‌های یادشده اقدام کنند.

پیشنهادها باید به‌صورت مکتوب به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی، خیابان دانشور شرقی، پلاک ۲۳، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت یا ایمیل این سازمان به آدرس Bazar@Ifco.ir  ارسال شوند.

مدیریت صنعت این شرکت با شماره تماس ۸۸۶۰۴۷۶۰ داخلی ۱۲۰۲ به‌منظور هماهنگی‌های مربوطه و پاسخ به پرسش‌های مرتبط تعیین شده است.»

کد خبر 464141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =