آتش‌نشانان برتر صنعت پتروشیمی عازم مسابقه‌های جهانی می‌شوند

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: آتش‌نشانان برتر صنعت پتروشیمی سال آینده به مسابقه‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی روز شنبه (۲۸ آبان‌ماه) در آیین اختتامیه ششمین المپیاد آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با رئیس انجمن آتش‌نشانان ایران، قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، برگزیدگان آتش‌نشانی صنعت پتروشیمی در مسابقه‌های بین‌المللی آتش‌نشانی ترکیه که سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از المپیاد آتش‌نشانان که با حضور ۲۴ تیم برگزار شد، از نظر کمّی و کیفی در بالاترین سطح خود نسبت به دوره‌های قبلی بود، تصریح کرد: برای نخستین بار مقرر شد به‌دلیل فاصله بسیار کم شرکت‌کنندگان از نظر مجموع امتیازهای کسب‌شده، به جای حضور سه تیم از پتروشیمی در المپیاد آتش‌نشانان وزارت نفت، چهار تیم از این صنعت پیشرو در مسابقه‌های آتی وزارت نفت شرکت داشته باشند.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری، روحیه جوانمردی و ایثار از دیگر نکات این دوره از مسابقه‌ها بود، تأکید کرد: آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی ثابت کردند که با هم‌افزایی و اتحاد در مسیر پیشرفت قرار دارند.

عمادی با بیان اینکه برگزاری این رقابت ثابت کرد آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی هم در سطوح علمی و هم در سطوح عملی متناسب با دانش روز جهان هستند، افزود: آزمون علمی برگزارشده در المپیاد امسال، ضریب ۱.۵ درصدی را در کنار رقابت‌های عملی داشت و نتایج این آزمون تخصصی رضایت‌بخش بود.

وی به حضور تیم تاتارستان در این المپیاد به‌عنوان مهمان اشاره کرد و گفت: حضور این تیم رقابت‌پذیری تیم‌های دیگر را به همراه داشت.

ششمین المپیاد آتش‌نشانان صنعت پتروشیمی با حضور ۲۴ تیم از پتروشیمی‌های زاگرس، دماوند، سبلان، نوری، کیمیای پارس خاورمیانه، کاویان، مروارید، پارس، مرجان، پردیس، لرستان، پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، مهاباد، اصفهان، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، کرمانشاه، پلیمرکرمانشاه، شیراز، اروند، کردستان، امیرکبیر، بندر امام، شرکت نفت و گاز پارس و یک تیم روسی به نام تاتارستان به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌مدت چهار روز در عسلویه برگزار شد.

در این دوره از سه تیم پتروشیمی پلیمر کرمانشاه به‌عنوان رتبه نخست، پتروشیمی زاگرس، رتبه دوم و پتروشیمی سبلان به‌عنوان رتبه سوم تقدیر شد،‌همچنین در رشته‌ ترکیبی انفرادی امداد و نجات، شرکت‌های پلیمر کرمانشاه،، پردیس و زاگرس رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته صعود از طناب و نردبان نیز پلیمر کرمانشاه اول شد و تیم‌های سبلان و بندر امام رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. در رشته دو ۱۰۰ متر با مانع نیز آتش‌نشانان پتروشیمی‌های سبلان، زاگرس و پردیس رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند. تیم آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در پایان این رقابت‌ها به‌عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی شد.

کد خبر 464707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =