افسران ایمنی درباره بی‌مبالاتی‌ها به‌ هیچ‌وجه چشم‌پوشی نکنند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر ضرورت حفظ ایمنی در سطوح مختلف تأکید کرد و گفت: افسران ایمنی درباره بی‌مبالاتی‌ها به‌ هیچ‌وجه چشم‌پوشی نکنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز شنبه (۲۸ آبان‌ماه) در آیین پایانی دوره آموزشی آتش‌نشانان اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی خارک اظهار کرد: توسعه و پیشرفت در هر کشوری نه‌تنها به فناوری، مواد اولیه و اجزا و عناصر مادی، بلکه به اخلاق حرفه‌ای نیز بستگی دارد، مهم‌ترین عنصر در توسعه هر کشوری پایبندی افراد کشور به اخلاق حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه شغل آتش‌نشانی به سلامتی و جان انسان‌ها و تأسیسات ارتباط می‌یابد و کوتاهی و قصور می‌تواند به بهای گزافی تمام شود، افزود: همچنان که مهارت و شجاعت شما می‌تواند جان انسان‌ها و تأسیسات حیاتی کشور را از خطر نجات دهد، اطمینان دارم شما آنقدر شجاعت، گذشت و فداکاری دارید که در راه حفظ دیگران و تأسیسات لحظه‌ای فروگذاری نمی‌کنید.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر ضرورت حفظ ایمنی تأکید کرد و گفت: افسران ایمنی در مورد بی‌مبالاتی‌ها به‌ هیچ‌وجه چشم‌پوشی نکنند، زیرا یک بی‌مبالاتی ساده ممکن است به بهای جان عده‌ای تمام شود. به موازات گسترش زندگی ماشینی الزامات ایمنی متنوع‌تر و گسترده‌تر شده و لازم است همکاران ایمنی دانش و توانمندی خود را به‌طور منظم به‌روزرسانی کنند.

منابع انسانی ثروت واقعی یک سازمان

سید محمدجواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک نیز در این آیین اظهار کرد: امروزه سازمان‌ها تحت تأثیر عواملی از قبیل افزایش رقابت‌های جهانی، دگرگونی‌های ناگهانی و... تحت تأثیر فشارهای زیادی قرار دارند و تجربه نشان داده است که اگر سازمانی بخواهد در عرصه رقابت پیشتاز باشد باید از نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه‌ بالا برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی ثروت واقعی یک سازمان را تشکیل می‌دهند، افزود: بین سرمایه انسانی و بهره‌وری در سازمان‌ها رابطه‌ای مستقیم وجود دارد و استفاده از توانایی‌های بالای منابع انسانی برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به‌شمار می‌رود.

رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: توانمندسازی نیروی انسانی حوزه عملکردی پیمانکاری با توجه به اینکه بخش عظیمی از صنعت نفت را به خود اختصاص داده‌اند، می‌تواند نقشی بسزا در تحقق اهداف سازمانی شرکت داشته و عامل مؤثر برای ارتقای بهره‌وری سازمانی باشد.

سیدرضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین شهرری هم در این آیین با بیان اینکه جزیره خارک یک مکان مقدس است که بیش از ۸۰ میلیون ایرانی از آن ارتزاق می‌کنند، اظهار کرد: این جزیره مرکز ثقل صادرات نفت کشور و خط مقدم جبهه اقتصادی و آیینه تمام‌نمای ایران اسلامی و نماد همدلی و اتحاد همه اقوام و مذاهب کشور است.

وی گفت: این نظام به وجود شما جوانان مؤمن، متعهد و توانمند افتخار می‌کند و شما آینده‌سازان این مملکت هستید.

کد خبر 464710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =