فرصت ۳۰ میلیارد دلاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می‌کنیم که ظرفیت عظیم ۳۰ میلیارد دلاری را برای حضور و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم خواهد کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر با بیان اینکه به همت شرکت‌های دانش‌بنیان، کارخانه نوآوری را در منطقه ایجاد خواهیم کرد، اظهار کرد: یکی از اهداف متعالی برای توسعه صنعت پتروشیمی استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای عبور از مشکلات، رفع موانع و جهش در تولید و صادرات است.

وی افزود: به همین منظور به‌دنبال ایجاد کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هستیم، ظرفیت بسیار عظیم ۳۰ میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای حضور و فعالیت مؤثر شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان کرد: نیازهای فناورانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه احصا شده و در اختیار دانش‌بنیان‌ها قرار می‌گیرد، به‌طور قطع دانش‌بنیان‌ها در صنعت پتروشیمی نقشی اساسی خواهند داشت و تغییرات خوب و رو به جلویی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می‌کنند.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جنوب استان خوزستان و شمالی‌ترین نقطه خلیج فارس در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ هکتار قرار گرفته است که سالانه بیش از ۱۸ میلیون تن انواع محصول پتروشیمی را تولید می‌کند.

کد خبر 465340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =