ارائه توانمندی‌های پژوهشی پالایشگاه بندرعباس در نمایشگاه پژوهش و فناوری هرمزگان

شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در بیست‌وسومین نمایشگاه پژوهش و فناوری هرمزگان، دستاوردهای خود در این حوزه را به نمایش گذاشت.

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت بندرعباس، بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان هرمزگان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در بندرعباس افتتاح شد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خود در زمینه تولید با کیفیت فرآورده‌های نفتی، پروژه‌های در دست اجرا و دانش‌بنیان، همچنین نیازهای فناورانه خود را به نمایش گذاشته است.

در روز نخست این نمایشگاه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری و رئیس دانشگاه هرمزگان با حضور در غرفه شرکت پالایش نفت بندرعباس، این شرکت را از صنایع پیشرو استان در اجرای پروژه‌های توسعه‌محور با نگاه پژوهشی، خلاقانه و محیط زیستی همراه با اتکا به دانش بومی عنوان کردند.

محمد صادقی، رئیس دانشگاه هرمزگان ضمن تشکر از ارتباط مؤثر شرکت پالایش نفت بندرعباس با دانشگاه هرمزگان گفت: این شرکت با راه‌اندازی دفتر دانشگاه در پالایشگاه فرصت مناسبی را برای استادان، پژوهشگران و دانشجویان و انجام فعالیت‌های پژوهشی با نگاه حل مسئله فراهم کرده است.

این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای یک‌ساله پژوهش و فناوری هرمزگان و زمینه‌سازی برای توسعه فناوری و ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان فناوری و واحدهای مصرف‌کننده برگزار شده است.  

بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان هرمزگان با حضور دانشگاه‌های استان هرمزگان، تعدادی از صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان استان، مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هرمزگان و واحدهای پژوهشی و تحقیقاتی برخی دستگاه‌های اجرایی در قالب ۵۰ غرفه از ۱۲ تا ۱۷ آذر در محل ساختمان گفت‌وگوی تمدن‌های بندرعباس در حال برگزاری است.

کد خبر 465457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =