هزینه کردن در بخش آموزش بهترین نوع سرمایه‌گذاری برای شرکت‌هاست

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت آموزش به‌ویژه آموزش‌های تخصصی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان گفت: هزینه کردن در بخش آموزش بهترین سرمایه‌گذاری برای شرکت است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در بازدید از مرکز آموزش و تجهیز انسانی شرکت در جمع کادر اداری و آموزشی و کارآموزان گفت: آموزش اساس توسعه و پیشرفت است و منابع انسانی باید از بدو استخدام تا پایان خدمت، اهتمام‌ به آموزش را جدی و جزو وظایف سازمانی تلقی کنند.

وی اظهار کرد: آموزش‌های فنی و تخصصی برای کارکنان شرکت باید در قالب کوتاه‌مدت و بلندمدت و به‌طور مستمر تدوین شود و منطبق با دانش و فناوری‌های روزآمد باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به حساسیت و ریسک بالای کار در صنعت حفاری اشاره کرد و گفت: در صنعت حفاری تخصص‌ها و علوم مختلف کاربرد دارد و تلفیق کاربست دانش آکادمیک با تجربیات حین کار در بستر رعایت کامل اصول ایمنی می‌تواند سبب ارائه کار مطلوب و بدون نقص شود.

در جریان این رویداد، گلپایگانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با حضور در کلاس‌های درس با کارآموزان که از کارکنان عملیاتی بودند به گفت‌وگو نشست.

کد خبر 465644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =