مذاکرات انتقال دانش فنی ساخت لوله‌های بدون درز در ایستگاه پایانی/ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت روس امضا شد

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران از پیشرفت مذاکرات و امضای تفاهم‌نامه همکاری با یک شرکت توانمند روس در زمینه انتقال دانش فنی ساخت لوله‌های بدون درز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، برزو قنبری عدیوی گفت: پیرو نشست‌های پیشین با شرکت‌های روسی برای انتقال فناوری و ساخت تجهیزات، عصر روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه ۱۴۰۱) نشستی با یک شرکت معتبر بین‌المللی در زمینه فولادسازی و تولید لوله‌های فولادی مخصوص صنایع نفت و گاز برگزار و پیشرفت‌های خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: این نشست با حضور سازندگان داخل فعال و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در این بخش برگزار شد و در ابتدای آن شرکت روس توانمندی‌های خود در این حوزه را معرفی کرد، در ادامه نشست نیز مشکلات و چالش‌های داخلی‌سازی در این بخش مطرح و بررسی شد.

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه خوشبختانه موضوع‌های کاملاً مشخص به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری وزارت نفت، همچنین اهتمام ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای داخلی‌سازی به‌منظور ارتقای دانش فنی، موارد و چالش‌های موجود را بررسی کردیم و خوشبختانه برای این موارد راه‌حل‌های مناسب و عملی وجود دارد.

قنبری تصریح کرد: با توجه به تضمین خرید خدمات و کالا بر مبنای انتقال فناوری و ساخت شرکت ملی نفت ایران ما این موانع را برطرف کردیم و امید می‌رود شرکت روس با انتخاب و مذاکره با شرکت‌های ایرانی، شریک و همکار ایرانی خود را معرفی کند.

وی در پایان اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت روس برای انتقال فناوری نو تهیه و امضا شد.

کد خبر 465672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =