تلاش شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان ایرانی در مناطق عملیاتی صنعت نفت ستودنی است

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه همکاران ما در این سازمان باید توجه ویژه‌ای به جلوه‌های توسعه در حوزه‌های مختلف در کشور داشته باشند، اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای کارکنان و متخصصان ایرانی در مناطق عملیاتی نفت و گاز ستودنی است و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، پیمان جبلی روز جمعه (۱۸ آذرماه) در حاشیه بازدید از دکل حفاری مستقر در موقعیت ۱۱B پارس جنوبی گفت: از شرکت ملی نفت ایران برای فراهم کردن این بازدید قدردانی می‌کنم و همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، مسئولان جمهوری اسلامی ایران نخستین افرادی هستند که باید از پیشرفت کشور و توسعه مقتدرانه کشور در حوزه‌های مختلف مطلع باشند.

وی با بیان اینکه این دستاوردها با تلاش و اراده فرزندان این ملت و دانشمندان پرافتخار ایرانی رقم خورده است، تصریح کرد: این در درجه نخست عزم جدی‌تر برای ادامه مسیر به مسئولان می‌دهد و ما در رسانه ملی وظیفه سنگینی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند متخصصان و مهندسان ایرانی داریم.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: وظیفه داریم این حجم از پیشرفت و توسعه را به جوانان و نسل‌های آینده منتقل و افتخار کنیم به دستاوردهای ارزشمندی که فرزندان این مرز و بوم رقم زده‌اند.

جبلی با بیان اینکه در این بازدید زحمات جوانان و عزیزانی را که در این سکوها در یک تلاش شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا مستقر هستند از نزدیک شاهد بودیم، تأکید کرد: شاید درصد کمی از مردم ما از این تلاش‌ها مطلع باشند و این بازدید وظیفه ما را بسیار سنگین‌تر کرد.

وی افزود: امیدوارم منتقل‌کننده این جلوه‌های افتخار باشیم و همکاران ما این روایت‌ها را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه نمایشی به شکلی هنرمندانه به تصویر بکشند.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده در فاز ۱۱ پارس جنوبی گفت: مطلع شدم کار خارق‌العاده‌ای برای جلو انداختن کشور در زمینه تولید گاز رقم خورده و یک سازه عظیم چند هزار تنی با شرایطی خاص جابه‌جا شده است که این می‌تواند سوژه‌ای جذاب برای ساخت یک سریال بزرگ باشد.

 خود را مکلف می‌دانیم تا یک زمستان آرام را برای مردم رقم بزنیم

محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این بازدید با بیان اینکه از تلاش‌های صداوسیما به‌ویژه در این مقطع حساس قدردانی می‌کنم، گفت: در این جبهه اقتصادی، برادران و خواهران ما در صداوسیما در خلق این حماسه به‌واقع شریک هستند و مشوق و کمک حال ما بوده‌اند.

وی افزود: امروز در محل فاز ۱۱ پارس جنوبی این اقدام‌های خوشحال‌کننده را شاهد هستیم و کمک‌های بی‌دریغ صداوسیما در این مسیر باعث دلگرمی کارکنان شرکت ملی نفت ایران است.

معاون وزیر نفت در پایان اظهار کرد: برای تولید حداکثری گاز تلاش می‌کنیم و خود را مکلف می‌دانیم تا یک زمستان آرام را برای مردم رقم بزنیم.

کد خبر 465810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =