استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازندگان داخل استان بوشهر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر تقویت ساخت داخل و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر می‌توانند با شناسایی دقیق نیازمندی‌ پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی، قطعات و تجهیزات مورد نیاز این مجموعه را به‌منظور پایداری و تداوم تولید تأمین کنند. 

به گزارش شانا، احمد باهوش امروز (یکشنبه، ۲۰ آذرماه) در نشست هم‌اندیشی تولید دانش‌بنیان و شرکت‌های سازنده مستقر در  پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی تمام‌قد از هم‌افزایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال می‌کند و استفاده از محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان را اصلی مهم برای رونق تولید پایدار می‌داند.

وی افزود: پالایشگاه‌های این مجتمع گازی مدت‌هاست در مسیر شکوفایی و استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی حرکت می‌کنند و سیاست‌هایی را تنظیم کرده‌اند تا تأمین‌کنندگان و سازندگان داخلی بتوانند همگام با رشد پالایشگاه‌های مجتمع  رشد کنند و به شکوفایی کامل برسند. اگر به چند سال اخیر هم برگردیم متوجه سیاست‌های رو به رشد در این عرصه مهم در پارس جنوبی می‌شویم.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازندگان داخل استان بوشهر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این نشست‌ که برای آشنایی بیشتر با دستاوردها و داشته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان فعال استان بوشهر تشکیل شده است، آثار بسیار مؤثری در بحث درک و ارتباط متقابل میان مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این استان دارد و امید داریم نیازهای مهم پالایشگاه‌های مجتمع از طریق سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر تأمین شود. 

باهوش بیان کرد: برای تقویت این شرکت‌ها نیز اقدام‌های گسترده‌ای در سطح وزارت نفت در دولت سیزدهم انجام شد، زیرا شرکت‌های دانش‌بنیان به‌طور عمده به دلایل متعدد و نوپا بودن و نبود ساختارهای حمایتی در گذشته مسیری پرچالش را برای نفوذ به بازارهای رقبای سنتی در پیش دارند، به همین منظور مجتمع گاز پارس جنوبی برای همکاری و حمایت از سازندگان قطعات و تجهیزات باکیفیت ایرانی و استان بوشهر آمادگی لازم را دارد. 

وی از برگزاری نشست مشترک با نخبگان و روشنفکران استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاش داریم ارتباط هدفمندی میان جامعه نخبگان استان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی ایجاد شود تا هم مدیران مجتمع با توان و قابلیت‌های متنوع و مختلف نخبگان آشنا شوند و هم جامعه نخبگان دید و آگاهی کافی و کاملی نسبت به مشکلات و چالش‌های مهم در بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور داشته باشند.

کد خبر 465818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =