استقبال صنعت گاز از تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران بر میدانی‌ عمل کردن شرکت‌های فناور تأکید کرد و حرکت صنعت گاز در مسیر هوشمندسازی را از جمله اقدام‌های ارزشمند در عرصه فناوری دانست.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن مظلوم فارسی‌باف امروز (دوشنبه، ۲۱ آذرماه) در گردهمایی پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران که در ساختمان ستاد این شرکت برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته پژوهش گفت: لازم است شرکت‌های فناور در صنعت گاز دستاوردهای خود را با مجموعه‌های عملیات، مهندسی و دیگر بخش‌های صنعت گاز کشور به اشتراک بگذارند تا با ارتقای سطح همکاری‌ها، خدمات این شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تجربه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و افزود: این شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دستاوردهای خوب و قابل توجهی دارند. در کنار مباحث دانشگاهی که می‌توان گفت ریشه و مادر همه حوزه‌های فناوری است، مجموعه‌های دانش‌بنیان به دلیل پویایی و چابکی این ظرفیت را دارند که مشکلات را رفع کنند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اقدام‌های قابل توجه این شرکت در عرصه فناوری و پژوهش تصریح کرد: حرکت شرکت ملی گاز ایران در مسیر هوشمندسازی بسیار ارزشمند است و باید این حرکت را در مسیر فناوری‌های جدید به فال نیک گرفت، به‌طور طبیعی هرکدام از شرکت‌ها در این مسیر همراهی و هماهنگی بیشتری داشته باشند، روحیه تحول‌گرا و توسعه‌نگر خود را اثبات کرده‌اند.

فارسی‌باف در پایان بر ضرورت حمایت از پژوهش در شرکت‌های تابع تأکید کرد و گفت: از مدیران عامل شرکت‌ها درخواست دارم نگاه ویژه‌تری به مبحث پژوهش داشته باشند. این نگاه و رویکرد با توسعه فناوری و ارتقا در نظام حکمرانی و بنگاه‌داری در تکامل مجموعه مدیریت خود، به منصه ظهور می‌رسد، مواردی مانند نگهداشت، بازار دیجیتال و داشتن نقشه راه از موارد مهمی است که باید در این عرصه مورد توجه باشد.

کد خبر 465894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =